Livrare, Plata si Retur

Livrare

Metoda de livrare carti: colet prin Fan Courier.
Livrarea va fi efectuată la adresa specificată la plasarea comenzii.
Deocamdată, livrăm doar în România.

Termene de livrare estimate:

  • În 24 de ore – pentru comenzile plasate de luni până joi până la ora 14:00. Durata livrării poate ajunge până la 48 de ore pentru unele zone mai îndepărtate sau mai greu accesibile. Comenzile plasate după ora 14:00 vor fi livrate in maxim 48 de ore;
  • Luni – pentru comenzile plasate de joi, după ora 14:00 pană vineri ora 14:00;
  • Marți – pentru comenzile plasate de vineri, după ora 14:00 până duminică inclusiv.

Tarife pentru livrare prin Fan Courier
Costul pentru livrare este de 22 lei pentru colete pana in 1 kg.
Tariful este acelasi pentru orice modalitate de plata (online sau ramburs).
Pentru fiecare kilogram suplimentar se va plati in plus:

  • 1.2 lei pana la 30 kg
  • 2 lei peste 30 kg

Tarifele de mai sus se aplica pentru localitatile din aria de acoperire a Fan Courier.
Pentru localitatile care sunt in afara acestei arii, la tariful normal se va aplica o majorare de 0.8 lei/km.

Informatia despre tarifele de livrare este sintetizata in tabelul de mai jos:

Tip Serviciu

Localități în aria
de acoperire Fan Courier

Localități în afara ariei
de acoperire Fan Courier

Colet 1 kg

22 lei

 

+ 1kg

+ 1.2 lei / kg (pana la 30 kg)

+ 2 lei / kg (peste 30 kg)

 

Taxa suplimentară pe km

 

+ 0.8 lei/km

* Greutatea maximă a coletului: 30 kg

 

Plata

Modalitatile de plata sunt in functie de tipul de produs.

Pentru cursuri online, Clientul poate plati prin transfer bancar.

Pentru carti tiparite, Clientul poate plati prin card de credit sau debit, prin transfer bancar sau ramburs (la primirea coletului).

Pentru carti tiparite, comercializate in precomanda, Clientul poate plati prin card de credit sau debit, respectiv prin transfer bancar.

Pentru carti online, Clientul poate plati prin card de credit sau debit.

 

Retur si anulare comenzi

Anularea comenzilor
In cazul cartilor tiparite, se pot anula doar comenzile care nu au fost expediate, trimițând un e-mail înainte de expedierea coletului sau apelând unul dintre numerele noastre de telefon. Orice suma de bani achitata va fi restituită în contul din care s-a plătit.

In cazul cartilor online, comenzile nu se pot anula, tranzactia desfasurandu-se in momentul trimiterii comenzii.

In cazul cursurilor online,  comenzile se pot anula pana la momentul la care cursantul NU primeste codul de acces la curs, care este valabil 4 sedinte de curs (1 luna).

Returnarea produselor
Clientul Byzmusic.ro poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract la distanta, in urmatoarele situatii:

  1. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site.
  2. Coletele prezinta deteriorari severe. In acest caz, Byzmusic poate face returul doar daca clientul depune o plangere legata de modul de transport catre Fan Curier in termen de maxim 24 ore din momentul preluarii coletului!
  3. Produsele au fost livrate gresit si nu corespund comenzii lansate de catre Client (difera cantitatea, titlul, editura).
  4. „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
  5. Clientul este obligat sa notifice Byzmusic.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/telefon/SMS ) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu prevederile mentionate la punctul (4).
  6. Clientului care a notificat Byzmusic.ro conform punctelor (2) si (3), ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Byzmusic.ro in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar Byzmusic.ro considerand cererea nefondata/invalida. Clientul Byzmusic.ro nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract la distanta si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii :
    a) inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit;
    b) cererea de returnare in cazul prevazut la punctele (2) sau (3) cauzata de oricare situatie prevazuta la punctul (1) are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform punctului (4), din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
    c) in cazul returnarii produsului pentru una dintre cauzele declarate la punctul (1), produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit, coperta si/sau paginile intacte, fara a prezenta urme de indoiri, pete)
  7. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar în contul dumneavoastră bancar pe care ni-l furnizați și nu vom percepe comisioane. Clientul suporta costul direct al returnarii produselor si este responsabil de integritatea produsului pana la intrarea in posesia Byzmusic.ro.
  8. NU utilizati un produs daca va gânditi sa il returnati! Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o într-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.

 

In ceea ce priveste produsele byzmusic.ro, avem urmatoarele situatii:

In cazul cartilor tiparite, cererea de returnare se poate face in termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii cartilor.

In cazul cartilor online, cererea de returnare se poate face in termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produselor.

In cazul cursurilor online, cursantul are acces la primele 2 sedinte consecutive de curs, timp in care poate sa solicite returnarea comenzii<.p>

Clientul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor – din cauza modului de maniulare sau folosire (în alt mod decât pentru determinarea naturii, calității şi funcționării produselor), caz in care se va scădea contravaloarea diminuării produselor respective.

 

Neridicarea coletelor

Obligația clientului este de a trece adresa corecta în comandă și de a ridica coletul expediat de către noi.

În cazul în care un client nu ridică coletul comandat din cauza unor împrejurări care nu ne pot fi imputate, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decât cu plata in avans.

Nu ne asumam răspunderea pentru situațiile in care coletul nu a putut fi predat pe motiv ca adresa era greșita sau destinatarul nu și-a ridicat coletul.

Daca o suma a fost plătita în avans, restituirea plații se poate face la cererea expresa și scrisa a clientului, însă va fi restituita doar suma rămasă după ce vor fi scăzute cheltuielile legate de întoarcerea coletului și de comisioanele bancare.

 

Detalii în secțiunea Termeni și Condiții